Питання офіціанту

«Практично завжди в Банкетний дім «Ренесанс» приходять працювати через знайомих. Я прийшла, як то кажуть, «з вулиці». Керуючому сказала, що дуже хочу тут працювати. Мені відповіли просто: «У нас хочуть працювати багато офіціантів, але в основний склад потрапити зовсім не просто». Тоді я подумала: «Хочу бути в основному складі!». І зараз я – частина нього.

На перший банкет мене викликали приблизно через 1,5 місяці. Пам’ятаю свій перший робочий день: 17 листопада, корпоратив страхової компанії, банкет в Град Холі на 700 осіб. Нас було близько 70 офіціантів.

1. Якими якостями повинен володіти хороший офіціант?
Хороший офіціант відчуває і розуміє гостя. Потрібно вміти вчасно приділити увагу клієнту, проявити доброзичливість, вміння підтримати розмову, а ще мати почуття гумору і терпіння.

2. Як стати професійним офіціантом?
Головне – мати бажання працювати і накопичувати досвід.

3. Чи був настільки складний захід, про який ви пам’ятаєте досі?
Складні заходи рідкість, це як правило національні заходи або банкети близько 1000 чоловік фуршетним варіантом. Складність розчиняється в добре організованій роботі, єдине – важко фізично. Бувають заходи між якими спиш по 2-3 години.

4. Як вирішувати конфліктні ситуації на роботі?
Кращий варіант – не створювати таких ситуацій. Якщо ситуація виникла: реагувати спокійно і пояснюватися. На щастя, такі випадки у нас рідкість.

5. Чи залишаєте ви чайові, коли відвідуєте заклади?
Обов’язково. Я знаю , що це за праця. Дуже приємно додатково віддячити людині, яка  тебе обслуговувала.

6. Поділіться смішними ситуаціями, пов’язаними з обслуговуванням заходів в «Ренесансі».
Був один дуже веселий захід, День Народження українського кліпмейкера. Іменинниця, як творча особистість, організувала свято в стилі весілля, dresscode: весільна сукня, включаючи чоловіків!
Бачити чоловіків у весільних сукнях, це неможливо не сміятися.

Часто на весіллях є такий розіграш для гостей: коли всі затамовують подих в очікуванні весільного торта – офіціант виносить його нареченому з нареченою і падає перед усіма гостями! Від особливо вразливих гостей можна почути все, включаючи загрози. Один раз, офіціант так старався правдоподібно впасти, що довелося їхати в травмпункт зашивати брову. Це був його найперший такий винос і було дуже смішно.

7. Що найбільше дратує на роботі?
Безвідповідальність.

8. Що саме класне в роботі офіціантом в Банкетному домі «Ренесанс»?
Саме класне – коли гості задоволені , дякують тобі, неважливо яким способом, матеріально або словом.
Ще, це добре організований процес роботи, від підготовки до банкету і до самого закінчення робочого дня. Наш Банкетний дім – добре налагоджений механізм і це дуже круто. Адже простіше працювати, коли процес організований від підготовки до банкету, до самого закінчення робочого дня.

Ще естетична сторона Ренесансу: красиві зали, красивий посуд. Прикраси банкетів від кращих флористів, кращі ведучі. Іноді виступ зірок. Щоразу щось нове і в той же час стабільний процес. Постійність в перервах.

9. Постарайтеся не замислюватися і описати «Ренесанс» трьома словами-асоціаціями.
Смачно. Гарно. Гарне обслуговування.

Вас вітає Банкетний дім «Ренесанс»

Заповніть форму, банкетний менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей.